W końcu nadszedł długo oczekiwany dzień 28 luty w którym to dniu zaplanowaliśmy naszą zasiadkę karpiową na Austin River w Emma Long Metropolitan Park. Ustaliliśmy że nasza zasiadka będzie trwała 3 dni i zarazem będzie treningiem przed zawodami Lake Fork Texas 72 Carp and Buffalo Challenge w Quitman Tx.

Przed zasiadką oczywiście zebraliśmy się u naszego kolegi Henia w domu i zaczęliśmy pakować nasz sprzęt. Dobrze wiemy że sprzętu jest tyle że nie zawsze mieści się do samochodu. Oczywiście musieliśmy zabrać ze sobą przyczepkę, aby pomieścić wszystkie karpiowe graty.

Po spakowaniu wszystkich niezbędnych rzeczy do karpiowania wyruszamy w drogę. Jednak do łowiska mamy sporą odległość, będziemy jechać około 16 godzin.

Droga na łowisko mija bardzo szybko, lecz tylko do granicy stanem Missuori. Zaczyna padać marznący deszcz i śnieg. Ze względu na warunki pogodowe musieliśmy znacznie zwolnić aby bezpieczne dotrzeć na zasiadkę.Nasz podróż znacznie się przedłużyła, jednak gdy już dojechaliśmy nad wodę zaczęło się ściemniać.

Nie mamy więc czasu na nęcenie łowiska i rozbicie namiotów. W pierwszej kolejności postanawiamy wykonać zestawy i zarzucić wędki. Po zarzuceniu wędek w ciemnościach idziemy spać do samochodu.

W nocy mieliśmy już pierwsze brania. Poniżej ryby, które udało nam się złowić podczas trwania naszej zasiadki. Łącznie złowiliśmy 33 ryby w tym kilka rekordów życiowych.

Andrzej – 44lb 14oz smallmouth buffalo;
Adam – 26lb 6oz smaullmouth buffalo, 42lb 4 oz amur i 15lb 7oz catfish;
Henio – 25lb 5 oz amur.

Podsumowując całą zasiadkę był to mile spędzony czas. Poznaliśmy nowych przyjaciół. Oczywiście przy wyjeździe pogoda znowu się psuje i zaczyna padać. Wyruszamy do domu.

Do usłyszenia wkrótce

Polonia Carp Team

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here