Koralik do szybkiej wymiany – brązowy

Koralik do szybkiej wymiany – brązowy

11.00

Stosowany głównie w zestawach gruntowych tzw. method feeder, w których pełni role stopera gumowego i osłony węzła oraz pozwala na szybką i łatwą wymianę przyponów.Angielska nazwa: Quick Change Beads

 

  • Kolor brązowy

W opakowaniu 10 sztuk 

Dostępność: Na stanie SKU: UC113 GTIN: 5902721600604

14 opinii dla Koralik do szybkiej wymiany – brązowy

  1. 4 z 5

    metodowiec

    Stosuje je na metodę, są może trochę większe ( przynajmniej mi tak się wydaje od tych klasycznych metodowych ale to bardzo mała różnica według mnie ), a cena bardzo dobra.

  2. 5 z 5

    Ula34

    Duży plus to kolor i bardzo szybka wymiana przyponów na metodzie

  3. 5 z 5

    adamgraczyk67

    Bardzo dobra cena i ilośc w opakowaniu stosuje do łowienia na metode przelotowo

  4. 5 z 5

    Wiktor

    Dzięki łowieniu przelotowo na metodę nawet 1,5 kg karpie robią potężne odjazdy 😀 frajda niesamowita

  5. 5 z 5

    JacuFishing

    Dobrej jakości koraliki do szybkiej wymiany jeszcze nie zdarzyło mi sie żeby koralik się uszkodził podczas holu ryby

  6. 5 z 5

    H

    Nie wiedziałem, że on ma takie zastasowanie, ta nowa fotka na której jest koszyczek robi dobrą robotę. Mi to niezmiernie pomogło.

  7. 3 z 5

    Wed_j

    3/5

  8. 5 z 5

    HQ

    Nie wiedziałem, że on ma takie zastasowanie, ta nowa fotka na której jest koszyczek robi dobrą robotę. Mi to niezmiernie pomogło.

  9. 4 z 5

    anonim

    Spoko ostatnio go kupiłem.

  10. JAn

    Do metody niezawodny produkt. Bez niego nie wyobrażam sobie zmianę przyponów co trochę na nowy. Tak tylko odpinam i już jes nowy hehehe.

  11. 4 z 5

    Gs029^

    Wolę zielony hehe

  12. 4 z 5

    Kam_wedkarz

    Fajnie tylko może pomyślcie czy nie warto dodać np. trochę mniejsze rozmiary. Bo ten pewnie jest standardowey ale np drenan wprowadził trochę mniejsze. Według mnie są bardzo fajne. Przemyślcie, czy również nie dodać takie jak ma Drenan.

  13. 5 z 5

    KFJsa

    Ja używam ten łącznik do szybkiej wymiany moich przyponów, nie tylko do metody ale normalnie do zestawów karpiowym. W sumie ja jakiś dużych karpi nie łapię to nic się nie dzieje bo pewnie co niektóryz tego pomysłu nie pochwalają.

  14. 4 z 5

    anonim

    Super jakość


Dodaj opinię

Produkt dodany do koszyka: